Værd at vide om Hallo

Hallo er en nyere dansk mobiludbyder. De tilbyder nogle af de billigste mobilpakker på TDC’s net, men på andre net er der billigere udbydere.

Hallo har eksisteret som mobilselskab siden 2018. Generelt er de et online selskab, der satser på skarpe priser, og som også gerne vil stå for en bevidst profilering om, at der er plads til alle mennesker, og at vi ikke er så forskellige endda.

I praksis er det svært ude fra at få øje på, hvor det kommer til udtryk i praksis, men man må antage, de blandt andet lægger vægt på en god kundeservice, der gør sig umage med at yde god . Desuden har de pakker, der gør det lettere at holde kontakt med personer i andre lande – også uden for EU.

Mobiltelefoni hos Hallo

Priserne hos mange af lavprisselskaberne lægger sig meget op ad hinanden på de enkelte netværk, og her er Hallo ingen undtagelse. De ligger blandt de billigste på TDC’s netværk, der både har ry for at være det bedste netværk, men hvor priserne samtidig også er lidt højere.

Laust anbefaler (... eller sammenlign selv)

Udbyder Taletid Data (Netværk) SMS/MMS Binding Pris

Priser og information i tabellen er opdateret 3. maj 2021

Ekstra Service

Generelt har Hallo ikke noget, der adskiller dem reelt fra resten af markedet. Dog har de to abonnementer, hvor der er særligt fokus på telefoni til udlandet. Her får du taletid og SMS’er, så du kan skrive og ringe til 54 lande i EU, Mellemøsten og Asien samt USA, Canada og Australien. Pakken virker kun fra Danmark til udlandet.

Hvad synes kunderne om Hallo? 6,0

Man skal tage Trustpilot med et gran salt – ofte er det de kritiske, der ytrer sig, men omvendt kan man med en fokuseret indsats få de glade kunder til at anmelde, og derfor kan scorer ikke altid sammenlignes.

Hallo har kun seks anmeldelser, og det gør det endnu sværere at bruge Trustpilot til noget reelt, men ikke desto mindre er deres score i den ringe men ikke katastrofale ende.

Tre anmeldelser er positive, og tre er negative. En enkelt bestilte abonnement, men fik aldrig SIM-kort, og valgte i stedet at bruge fortrydelsesret, men blev ved med at få regninger, også efter de var blevet enige om, at hans data skulle slettes. To har haft problemer i forbindelse med skift af skærm på mobiltelefonen. En service, der ikke længere er en del af selskabet, der tidligere har haft andre forretningsområder på mobil- og elektronikområdet.

De øvrige kunder er glade og godt tilfredse med både service, pris og dækning.