Værd at vide om Call me

callmeCall Me startede som lavprisselskab i 1997, men de hed i de første mange år Debitel. I dag er de markedsført på ny.

Debitel nåede at være selstændigt selskab i mange år. Først i 2007 blev de opkøbt af Telia, og året efter blev navnet ændret til Call Me.
Som mange af de andre udbydere sælger Call Me både mobiltelefoni og mobilt bredbånd. I en længere periode var de det eneste lavprisselskab, der tilbød 4G-abonnementer, men efterhånden er stort set alle med på bølgen, men det er et tegn på, at Call Me er relativt tidligt ude med teknologier.

Call Me markedsfører sig på omtanke for forbrugeren, og ser ikke blot mobilen som et kommunikationsmiddel, men som en vigtig del af din hverdag. Især er de kendt for deres tal ordentligt kampagner, hvor de sætter fokus på, hvordan børn såvel som voksne taler til hinanden.

Mobiltelefoni fra Call Me

Call Me tilbyder en del forskellige mobilabonnementer.

Der er både pakker til dem med et mere basalt forbrug, men også pakker til de meget krævende mobilkunder med stort forbrug.

Laust anbefaler (... eller sammenlign selv)

Udbyder Taletid Data (Netværk) SMS/MMS Binding Pris

Priser og information i tabellen er opdateret 3. maj 2021

Hvis du er i tvivl om, hvilket abonnement der passer bedst til dig, eller hvor meget data du skal have, kan du følge vores abonnementsguide rettet mod bestemte persontyper, og finde den bedste løsning for dig.

Ekstra service

Call Me tilbyder forskellige rabataftaler, når du køber en ny telefon eller opretter et abonnement hos dem. Blandt andet kan du få point hos Club Matas. Du kan læse mere om rabataftalerne på Call Mes hjemmeside.

Derudover har du mulighed for automatisk optankning, saldokontrol, ligesom du kan ringe gratis til andre Call Me-kunder en time ad gangen.

Hvad mener andre om Call Me? 7,9

På Trustpilot har forbrugere mulighed for at anmelde produkter og tjenester, som de modtager.

Call Mes score på Trustpilot placerer dem i den rigtigt fine ende blandt udbyderne, uden at være med i den absolutte top.

De modtager dog alligevel også en del negative anmeldelser. De går hovedsageligt på, at kundeservice til tider kan være mangelfuld, og nogle føler sig snydt i forbindelse med opsigelse eller tilmelding. Generelt er der flere, der har været utfilfredse med forkerte eller overraskende regninger, ligesom der er utilfredshed med selvbetjeningsløsningerne.

Der er også en del ros, hvor kunderne er glade for et produkt, der virker og fungerer, som det skal, og generelt er glade for selskabet. Det virker dog som om, der er kommet flere negative anmeldelser end tidligere, og at scoren er på vej ned – ikke desto mindre er der stadig en del glade kunder, der også generelt skriver, de har været kunder i flere år uden problemer.

Baseret på over 12.000 brugeranmeldelser bedømmer lidt over 80 procent af kunderne Call Me med 4 ud af 5 stjerner eller derover.