Værd at vide om Velkommen

Velkommen er et nyere dansk teleselskab, der dog ønsker at udvide med flere produkter i fremtiden. Indtil videre tilbyder de bredbånd, mobiltelefoni og fastnet telefoni.

Målet er at blive et sted, du kan samle familiens produkter – de nævner selv forsikringer, aviser, tv-pakker og strøm som eksempler på ting, de gerne vil have samlet. Indtil videre har de dog kun teleprodukter.

Der er fokus på at gøre det mere fordelagtigt at være kunde, hvis du samler alle familiens produkter hos dem – både via bedre priser og mere indhold i pakkerne.

Velkomnen bruger TDC’s netværk, der generelt har ry for at have den bedste dækning i Danmark – især når det kommer til databrug.

Priser hos Velkommen

Velkommen ligger isoleret set i den høje ende af markedet. Har du flere abonnementer, og har du både brug for bredbånd og mobiltelefoni fra dem, kan de dog hurtigt blive et ganske konkurrencedygtigt selskab.

Hvis du både har bredbånd og mobiltelefoni får du dobbelt så meget data i mobilabonnementerne. Samtidig får du også 10 kroners rabat om måneden på bredbånd.

Efter det første abonnement er tegnet, kan du få ekstra abonnementer af samme type for 99 kroner om måneden pr. ekstra abonnement.

Laust anbefaler (... eller sammenlign selv)

Udbyder Taletid Data (Netværk) SMS/MMS Binding Pris
20 timer
20 GB
(TDC inkl. 4G)
Fri
6 mdr
98 kr./mdr.
Se tilbud
(min. pris: 588 kr.)
15 timer
35 GB
(TDC inkl. 4G)
Fri
6 mdr
119 kr./mdr.
Se tilbud
(min. pris: 744 kr.)
Fri tale
35 GB
(TDC inkl. 4G)
Fri
6 mdr
159 kr./mdr.
Se tilbud
(min. pris: 954 kr.)
Fri tale
50 GB
(TDC inkl. 4G)
Fri
6 mdr
199 kr./mdr.
Se tilbud
(min. pris: 1194 kr.)

Priser og information i tabellen er opdateret 17. oktober 2019

Hvad mener du kunderne om Velkommen? 4,1

Trustpilot er en side, hvor forbrugere kan anmelde produkter og ydelser de modtager. Der er forskellige ting, virksomheder kan gøre for at påvirke deres score – for eksempel bede de glade kunder anmelde.

Derfor skal siden også bruges med kritisk sans. Velkommen har en score pænt under middel.

Især virker det til, at mange har haft dårlige oplevelser med deres sælger og kundeservicemedarbejdere, der har lovet mere end de kan holde. En del har oplevet fejl allerede før produkter kommer, og nogle har også herefter haft svært ved at komme reelt ud af Velkommen igen.

Flere har oplevet at være blevet tilmeldt Velkommens produkter, selv om de selv mener, de blot har bedt om at få sendt tilbud og priser, og ikke har accepteret at blive kunde endnu.

Generelt virker det især til at være bredbåndsproduktet, der står for skud, og især er det forbrugere, der er blevet kontaktet af sælgere, som mange oplever er svære at komme af med.

Det virker til de negative anmeldelser for alvor er begyndt at strømme ind fra starten af 2018 – men der er også kunder, der er godt tilfreds med produkt og priser.